Weekend i Sun Peaks

Det var lite jobbigt att gå upp halv 8 lördagmorgon, när vi kvällen innan haft födelsedagsfest och gått och lagt oss ganska sent, men jag är riktigt nöjd med att vi kom iväg till Sun Peaks! På lördagen åkte vi alltså med skolans aktivitetsprogram (ISAP), för att åka skridskor och vandra med snöskor. det var rikigt kul! Vi var sedan sex pers som bokat hotell för att stanna över till söndagen för att åka skidor, och fira australian day på lördagkväll (hade ju två aussies med i gänget, så såklart var vi tvugna att fira deras dag! 

För övrigt verkar det som att en hel del australienare jobbar i Sun peaks, och vår kompis Stephan, som är från Österrike, var jättestolt över alla österrikiska flaggor han såg, då Sun Peaks är träningsstället för deras skid-landslag. 
 
 
 
 

Jag, Sandra och Rachel - redo för lite iceskating!


group photo! (som alla för övrigt verkar älska här, vet inte hur många gruppbilder jag varit med på vid detta laget!) 

 



 
 

Fina hus i Sun Peaks 


Mina snowshoes!






Fikapaus =)

Sandra blev som ett barn igen när hon såg denna lilla snöiglon!
 
 

När vi checkat in på hotellet, gick vi till utomhus-jacuzzin! Riktigt härligt =)




Dags för lite skidåkning! Kvällen innan hade det snöat en del, så det var riktigt go skidåkning pga av det! =)



Anya and Rachel 


Vår goa österrikare!

Jag och Sandra! 
 
För övrigt är allt bra! Dock har jag himla mycket skolarbete att göra, och imorgon (onsdag) har jag min första exam, hoppas den går bra!

KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0