24 år idag!

Så var jag helt plötsligt ett år äldre. 
Dagen har börjat jättebra. Började med att jag pratade med Niklas på morgonen och följdes sedan upp av skönsång av Jaclyn och ett fint litet kort samt cupcakes av Rachel! 
 
Vi var sedan några pers som gick och käkade frukost på skolans cafeteria, där de som läser till kockar jobbar. Rikigt yummie! Nu har jag även skypat med mormor, mamma, pappa o Ida. Tyvärr måste jag sätta mig och plugga ett tag nu. Har tre Excel-uppgifter som ska lämnas in på söndagkväll och en tenta att skriva på onsdag! 
 
Ikväll ska vi ut och äta, jag tror vi är runt 15 pers som ska ut o fira mig och sandra (jepp, vi fyller år på samma dag). Sedan kommer vi nog gå till ett uteställe och köra några moves på dansgolvet, men jag planerar att ta mig hem relativt tidigt, för imorgon ska vi ju iväg till Sun Peaks! Helgen kommer spenderas där - jag ser verkligen fram emot det! 
 
Dagens frukost: Belgium waffles! 
 



Solen skiner på vår födelsedag! 
 
 
Hoppas allt är bra där hemma, trevlig helg! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0