Moppetur

Igarkvall var inge kul. Efter en Calzone pa en italiensk restaurang och en Magnum mandel madde jag inge vidare. Jag hade visst blivit magsjuk och det blev ett gang timmar dar jag hangde framfor toan. Som tur ar hade allt gatt over tills jag vaknade imorse igen och idag har jag matt bra hela dagen =) tur det, hade varit tradigt ifall flera dagar hade forstorts av att ligga inne for att man var sjuk

Vadret har pa Koh Samui har vi ju tyvarr haft lite otur med. Bilden ovan ar pa nyar, som tur var avtog ju regnet precis efter det att vi tagit denna bilden. Goare var det nar vi var pa trip till Similian Iland och man bara kunde ligga och gotta sig pa stranden =)

Har ar en gammal bild fran Julafton. Niklas, jag, Catrin, Sandra, Linn och Mattias pa stranden efter julemiddagen =)

Idag bokade vi batbiljett till Koh Tao sa dit sticker vi imorrn kl 8. Eftersom det faktiskt sag ut att bli uppehall idag sa hyrde vi moppar och korde lite rundar pa on. Tank anda att det bara kostar 46 kr for en moppe i 24 h... Hur som helst sa korde vi till en annan strand dar det var lite mer os och dar det till och med fanns Burger King och Mc Donalds. Var strand ar riiiktigt dod ifall man jamfor. Har finns mest igenbomade barer och restauranger och en och annan Mini Mart.  


Passade till och med pa att kora inom Big Buddha for att kolla lite pa honom. Big var han men storre har vi nog sett i bade Vietnam och Kambodja skulle jag tro. Eftersom vi anda har mopparna tills imorrn tankte vi kora en bit for att kaka middag ikvall. Far se vart vi hamnar. Hoppas allt ar fint hemma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0