Flyget hem om nagon timme...

Nu ska vi snart hem. Sa toktigt det kanns! Har har man hangt i Asien i 3 mander och snart ska man hem till kalla Sverige. Igar akte Niklas hem och jag foljde med honom till flygplatsen. Det rackte att komma in dar for borja frysa och det ska bli intressant att komma hem i legging och flip flop - jag har liksom inte hittat nagra ordentliga skor som jag velat ha!

Idag hangde vi vid poolen igen och nu ikvall har vi varit och fatt fotmassage! Oj sa skont det var! hade kunnat lega dar anda tills vi ska ta minibussen till flygplatsen om nagon timme, 1 timmes massage gar alldeles for fort! Kul att dom forresten kallar det fotmassage nar dom avslutar med att trycka overallt pa hela kroppen och fa ryggen att knacka, trycka sa in i norden i nacken, boja hela kroppen mot bade vanster och hoger och dra i ens armar.

Har forsokt forsta att vi faktiskt ar hemma imorgon, men det kanns lika overkligt att aka hem som det kandes att aka ivag. Man kommer nog inte fatta det forrans man kliver in genom ytterdorren hemma och forstar att man inte langre behover ga runt och fraga "Do you have a room avalible?" och att man inte maste ga vidare ifall priset for rummet inte stammer overrens med ens budget.

Vi flyger kl 00:50 thaitid och ar framme halv 7 pa morgonen i Kopenhamn, flyget tar alltsa lite mindre an 12 h. Forhoppningvis ska man kunna sova lite i alla fall.

Har star jag med min nyinkopta vaska! Den ar alldels full just nu och anda har jag redan kopt nagra grejor till ikvall att packa ner i den! 20 kgs gransen gar jag nog inte over - klader vager inte sa mycket ju. Nu ska vi alldeles strax ga en sista runda pa Khosan Road och kolla ifall det kanske finns nagra fler fina klanningar at ta med hem! Hela dagen har jag forresten tankt "sista gangen jag ater for sa lite pengar" "sista gangen jag ser massa Pad thai-stand", "sista gangen jag kan pruta pa klader" osv osv. Pruta ar faktiskt lite roligt. Har helt kommit in i det nu. Lar bli andra bullar hemma...

See yaa at home !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0