Bilder

Har kommer det utlovade bilderna!

For att ta sig ut till  NuanYuang maste man aka taxibat eller hyra kayak. Vi sag hur slitna dom som hyrt kayak sag ut och kom fram till att det passade battre med en longtailbat ut till on. Den ligger nara och det tog bara 10 min eller nagot. Dock var det riktigt vagigt och jag och Linn som satt i mitten av baten blev alldeles dygn sura meddans Niklas som satt langst fram klarade sig undan med nagra skvattar med droppar. Det ar sin sak att bli blot av vanligt vatten, men att fa massa saltvatten pa kladerna ar saaadaaar!

Har ar en bild nar jag star pa en av oarna. Stranden ar den remsan som far tva av oarna att sitta ihopa.

Just denna dag var jag forkyld och orkade inte hela vagen upp till utkiksplatsen over oarna. Men det gjorde Niklas och har en bild som han tog nar han klattrat anda upp. Man kan ga over till den stora on pa bilden oxa, men da vadade man med vatten upp till knana sa som tidvattnet var nar vi besokte stallet.


Solnedgangsbilder fran Koh Tao. Niklas och jag och den standigt vandrande fruktforsaljaren.


Igar hyrde vi moppe och har ar bilder fran Shark Bay som vi korde ut till. Den var lugnare och dar var mindre folk och det var kanske inte sa konstigt med tanke pa att det var ganska svart att ta sig dit. Dar gick saklart en vag, men den var alldeles gropig och stenig och brant pa alla hall och kanter, men det ar sant man far rakna med nar man vill till lite mer avskilda stallen!

Kommentarer
Postat av: Emma A

Fina bilder gumman :) hoppas ni har det bra, ses snart!

2009-01-12 @ 20:45:27
URL: http://emmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0