Hoi An

Nu ar vi i Hoi An. Hog mysfaktor pa denna staden med massa fina smahus och sota affarer. Det verkar vara lite mer Turiststad an de tva andra staderna vi varit i, och man moter vasterlaningar nastan hela tiden. Allt ar relativt billigt har, vi har ett rum for 8 dollar och kakade lunch for 6 kr. Najs! Men detta ar en stad dar man hittar grejor man vill ha HELA TIDEN sa kanske att foljande dagars budget kommer spricka =) Var och varannan butik syr upp klader at en, och jag funderar stark pa att sy upp nagot och kopa massa andra grejor for att sen skicka hem. Mamma och pappa, visst kom vi overrens om att ni skulle betala hemfrakten som nan slags julklapp eftersom jag inte var hemma over jul?!? Hihi.

Bussresan hit funkade bra, men det blev nastan 2 h forsenat av massa olika anledningar, bland annat pga att en engelsk tjej blev av med sina pengar och pass... Inte helt optimalt sa langt hemifran. Guesthouset vi bor i nu ar 180 ar gammalt, och tro mig - det marks! men det ar ganska mysigt! Paminner lite om ett tempel i tra =) Vi tankte hanga har ett tag tills vi trottnar, sen blir det val sleepingbussen ner till Nha Trang som ocksa ligger utmed kusten.


Det klyddar tyvarr med att lagga upp bilder har, sa har kommer nagra lankar med bilder ist for dom som ar intresserade.
Hoppas det funkar!

http://www.speedyshare.com/461690789.html 

http://www.speedyshare.com/440750594.html 

http://www.speedyshare.com/521376683.html

Till mormor med flera som inte vet hur man gor! =D
Klicka pa lanken sa kommer ett nytt fonster upp. Dar kommer det sta
PI10050.jpg osv. HOGERklicka pa bilden, tryck sen oppna och om allt
har gatt som det ska sa kommer en bild upp =) Ni far skriva till mig om
ni inte forstar =) Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Majken Riex

Vilka fina bilder Emma två fina klara bilder fick jag upp en funka inte. Du det verkar roligt att man kan handla lite gör det beställ lite kläder och skicka hem det kan aldrig vara fel



Kram Mormor

2008-10-27 @ 17:41:10
Postat av: Bea

Hej Emma!! ÅÅÅ ni verkar ha det helt underbart, jag är inte alls avis :p Här hemma är regnigt och kallt så njut ordentligt! kramar Bea

2008-10-27 @ 20:27:58
Postat av: Pottan

Hej Emma



Du ser ju ut att ha det behagligt :D det är du värd. Sköna bilder, Marie skickade länken så jag kan följa vad du/ni gör. Ha fortsatt riktigt bra.



kram pottan

2008-10-28 @ 08:38:45
Postat av: cathrine

Hej Emma! Vilka bilder! Passa nu på att verkligen njuta. Sköt om dig.

Kram cathrine

2008-10-28 @ 09:24:24
Postat av: EmmaBR

TILL BEA: Kul att hora av dig! Om du ser detta, kan du inte skriva ner adressen till brynstenen sa att jag kan skicka vykort? :)



TILL POTTAN: ja du for garna folja oss! Hoppas allt ar bra med dig och hastarna :)



TILL CHATRINE: Njuta ska vi gora, tack sa mkt!

2008-10-29 @ 07:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0