HEJDÅ SVERIGE

Nu är det inte lång tid kvar. Klockan 14.35 i eftermiddag ska planet lyfta =)
Det känns riktigt overkligt. Där stod jag och sa hejdå till min familj i morse, för vi kommer ju faktiskt
inte ses mer detta året...

Aja, det ska bli så skoj att komma iväg. Ryggsäcken är packad nu, det är bara de sista påsarna som ska i också. Några sandaler hann jag aldrig köpa, så det blir att leta efter några där nere istället. Har aldrig flugit så långt som jag ska flyga idag, har ju faktiskt aldrig varit utanför Europas gränser ens! Men nu blir det att sitta på ett plan i 10 h och 30 min, för att byta plan och åka i ytterligare 2 h. Jag hoppas verkligen jag ska lyckas somna, har ju köpt nackkudde och allt! :D

Ha det så bra här hemma. Jag skriver mer när jag nått en annan världsdel!


Kommentarer
Postat av: Marie Riex

Ha det bra gumman. Vi saknar dig redan. Kram Mamma

2008-10-20 @ 21:44:58
Postat av: Elin

Hoppas att resan gått bra, min favorit Emma :) Har försökt smsa dig idag men fick aldrig någon leverans rapport så jag antar att det inte kom fram då.. Hur som helst så skrev jag mest bara att jag önskade dig all världens lycka till på resan och att jag hoppas att ni kommer få det riktigt riktigt kul :) Vi ses väl i maj igen hoppas jag :D Lite typiskt att vi missar varandra sådär, men du är aalltid välkommen upp till norrland om du känner för att åka lite skidor i vinter ;D Ta hand om dig gumman, och ha det fruktansvärt kul och skönt i värmen! <3

2008-10-21 @ 05:02:18
URL: http://loenn.blogg.se/
Postat av: Emmabr

Ja jag har ju inte med mobilen, sa har tagit ur batteriet och sadar, nog darfor ju =) Vi har det bra har nare! Kanns kul att vara nan annanstans och att hitta pa nagot annat! HAHA tack sa mycket! ska verkligen fundera over det, skidor ar ju dokul! kram pa dig <3

2008-10-21 @ 13:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0