Going To Hue !

For nogra timmar sedan kom vi tillbaka fran Halong Bay. Dar var underbart vackert! Herregud alltsa. Det ar varkligen nagot man maste se ifall man ar i Vietnam. Berg som reser sig rakt upp fran ingenstans, helt otroligt faktiskt. Vi hade tur med vadret och har val blivit lite smabranda faktiskt men det var harligt att fa lite lugn och ro och sol ute pa en bat istallet for all hets i Hanoi.

Alldeles strax ska vi aka harifran forresten. Vi har kopt en open tour biljett pa en nattbuss, som gar mellan norra och sodra Vietnam, narmare bestamt Hanoi - Saigon. Den har nagra mellanstopp och man kan hoppa pa och av nar man vill sa det tyckte vi lat perfekt! Nu ska vi till forsta stoppet som ligger 14 h bort - Namligen Hue... Bussen ar konstruerad sa att man kan ligga, men om jag inte kunde sova pa ett flyg, sa funderar jag over om jag kan sova pa en buss, da vagarna har inte ar nagonting jamfort med vara vagar hemma i Sverige... Sa det ska bli intressant!  

Anledningen till att jag annu inte lagt upp nagra bilder ar att det inte gar! antagligen ar datorerna for daliga har nere, sa dom kan inte acceptera min nya fina kamera! Ska prova pa ett internetcafe sen nan dag och se om det funkar dar for jag har sett att deras datorer ar nagot battre an hotellens!

Nu kommer bussen om 5 min sa jag maste kila, ciao ciao!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå Saigon!! Fy va häftigt!! Shit jag blev sugen på att åka som backpacker igen...nästa Nya Zealand för mig, eller kanske återbesök till Malaysia...ååå jag vill ha en massa pengar så man har råd med sånt här XD

2008-10-25 @ 15:12:24
URL: http://bunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0