3 klanningar, ett linne och en kjol senare...

Hoi An ar rena rama paradiset ifall man alskar klader, och det gor ju jag :D
 
  
Har ar mina tre klanningar som jag sydde upp! Jag sydde aven upp en kjol och hittade ett jattefint linne och de tankte jag ta med mig pa resan, klanningarna skickade vi hem lite tidigare idag, hoppas verkligen att dom gar hela vagen
hem bara!

Tyvarr har vadret inte varit det basta, det ar nu tredje dagen vi ar har och ikv ska vi aka vidare med sleepingbussen till Nha Trang. Inatt vaknade jag av att det regnade ratt ner i ansiktet pa mig. Vi bor ju i ett gammalt gammalt trahus med 180 ar pa nacken, sa det ar kanske sant man far ta, vad vet jag! som tur ar hade jag en 140 cm bred sang sa jag klarade mig undan regnet genom att ligga lite konstigt pa sidan istallet, hihi 
 
Har ser man lite av oversvamningen i Hoi An. dar langst nere gar floden och dar ligger aven den superbilliga restaurangen (middag for 6 kr) men ja, dit ner kommer man ju inte langre, hihi. 

 

Ibland blir man bara sa trott pa nudlar och ris och att ata med pinnar...

sa igar - nar vi dessutom varit borta i en vecka - firade vi med  pommes och ketchup och sen choklad- och citronmousse till efterratt! Gott med "vanlig" mat!

Det ar verkligen superkul att vara har, sa himla annorlunda och sa himla lyxigt att ata ute 2-3 ganger om dagen =)
Men bruna har vi inte blivit! Enda gangen vi solat ar nar vi akte bat i Halong Bay, och just nu oser regnet ner utanfor internetcafeet som vi sitter pa. Aja vi har val en 2 och en halv manad kvar elr nagot sa det kommer det kommer!

PS bilderna gar att forstora om man klickar pa dom :)


Kommentarer
Postat av: Marie Riex

Vilka fina klänningar, ni verkar ha det

jättebra. Kram mamma

2008-10-29 @ 09:04:05
Postat av: pottan

Jättefina! Läckra med en högklackad sko till.

Sköt om er.



kram pottan

2008-10-29 @ 13:40:16
Postat av: Alina

hejhopp ha en fin dag! :)

2008-10-29 @ 13:45:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Ida

dom va ju söta synd att dom inte passar mig bara :( haha hoppas ni har det skönt! Här hemma är det JÄTTEFINT väder ca 28 grader och sol så det blir nog stranden imorgon;)

2008-10-29 @ 21:28:27
URL: http://emmabr.blogg.se/
Postat av: EmmaBR

men ida da, sa ju att du skulle aka ner hit! du far tjata lite pa mamma och pappa sa kan du komma till thailand, dar gar oxa att sy upp klader :) du for iaf aka ner nasta jul ju! sa kan du sy upp en klanning till balen!

2008-10-30 @ 02:38:48
Postat av: emelie

vad fin bikini du hade på headern vart köpte du den ?kram

2008-10-30 @ 02:51:37
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: Elin

Hääärliga klänningar :) Och gud vad mysigt ni verkar ha det - avundsjuk ;) Det är minusgrader här just nu. Brr.. Inte alls kul måste jag säga. Vill också vara i Asien och ha det gött, slippa Findus och kylan.. Haha. Men snart bär det ju norrut för min del, bättre med snö och kyla än regn och kyla ;P Ta hand om dig gumman, det är jättekul att läsa om hur ni har det så keep up the good work :) Kraam

2008-10-30 @ 03:46:14
URL: http://loenn.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hjärtat! Ni verkar verkligen ha de helt underbart där nere. Skulle inte bangat att vara där med er! Skrev ett inlägg på 2 veckor sen men de verkar vara bort nu :/ Men men! Här hemma händer de inte så mycket förutom att jag klara uppkörningen idag:D Men sen ska jag skriva teorin på måndag, så då hoppas jag verkligen att jag klarar de! Saknar dig vädligt mycket iaf:$ Jag bara längtar tills ni kommer hem, men de kanske inte ni gör Haha :D Men vi får höras mer senare och så får ni ha de helt underbart tills dess! Puss och Kram <3

2008-10-30 @ 20:18:57
Postat av: emelie

okeej :) tänkte på du har as snygga kläder vart brukar du köpa? sen är du bra på att sy ? kram

2008-10-31 @ 15:08:24
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: Lexie

fina outfits :D

2008-11-02 @ 07:45:18
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0