....

Idag sov jag riktigt langre. Eller langre an Linn iaf, nastan till kl 10 tror jag. Snall som hon var sa lat hon mig sova vidare medan hon gick upp och duschade och kakade frukost. Men jag laste ju en bok igar kvall efter det att vi varit ute en runda pa stan, och jag kande mig bara tvungen till att lasa klart den och det tog ju sin tid - klart man var trott da :)

Idag stack vi in till stan och strosade rundor. Vi bor ju som sagt en bit utanfor men det gor val inget nar man har gratis skjuts till och fran stan och betalar 5 dollar for rummet. Val dar maste jag saga att jag at den vidrigaste maten pa hela resan. Herre gud alltsa! Har ju forsokt vidga mina vyer och provar nytt sa ofta jag kan, men det har skulle jag aldrig provat! Vet inte riktigt hur jag ska beskriva maten, i en stor tallrik lag det massa sma minirakor och dar flot aven runt potatis, ackliga gronsaker och nan vidrig buljong. men det allt lag i var det varsta ju. Skulle inte bli forvanad om det var vatten tagit direkt ur avloppet - ungefar sa smakade det! Tur att jag hade kopt mig baugetter oxa sa att jag fick atit nagot ordentligt nar vi val kom tillbaka till hotellet igen!

Ikvall akte vi ut till Angkor Wat for att titta pa solnedgangen. Vi passade pa att kopa intradesbiljetter till imorgon - rena rama ranet! 20$ for en dag! Halla ja! Vada overpris! Hur som helst kunde vi se solnedgangen gratis idag for dom tog bara betalt till en viss tid pa dygnet, och det var verkligen vackert. Har inte kameran har men jag ska lagga in bilder imorgon eller nagon annan dag pa hur fint det ar med en solnedgang bland en massa ruiner :)

Imorgon ska vi upp kl halv 5 - for att se soluppgangen. Ganska galet faktiskt, jag kommer nog inte vara pa mitt basta humor men fran vad vi hort sa ska det vara vart det.

Harligt med sno hemma forresten! Saknar det nastan lite, men bara lite ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan :D Ni ser ut att ha det helt underbart. Kollar läger lite överallt och samtidgt tar de lugnt. Ni ser ut att ha hittat god mat iaf, och allt ser ju så fantastiskt ut. Jag blir helt till mig när jag läser allt, vill bara vara där med er oxå. Men men... Vi hörs snart igen och ni får ha det helt underbart tills dess :) Puss & Kram <3

2008-11-22 @ 16:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0