Fler bilder










Nu ska vi snart aka harifran och eftersom vi anda sitter vid datorn vid ett riktigt snabbt internet passar jag pa att lagga upp fler bilder. Har kollat upp lite mer om vad som egentligen hander har i Bangkok. Idag sag vi lite fler poliser an vad vi gjort annars langst Khoa san road och dom har liksom stallt massa polisbilar dar gatan borjar. Men vad jag forstod fran aftonbladet var det inte sa farligt och forhoppningsvis kommer det losa sig med flygplatsen snart, aven om sjalva problemet med att dom vill att premiarministern ska avga kommer att finnas kvar. Vi far se hur allt ar har nasta gang vi ska till Bangkok, i mitten av december.

Kommentarer
Postat av: Elin

Helt underbara bilder ju :D Hoppas ni har det bra där borta.. Hörde på nyhetsmorgon i morse att en del svenskar fått komma hem nu, men att strejken fortfarande är igång. Märker ni av det mycket eller?

Och som svar på din kommentar: Tackar :) Ja vi delar kök/allrum och toa och så :)

Jag har tagit några bilder till, på huset utvändigt och vår fantastiska utsikt.. :) Kraaam :)

2008-12-01 @ 16:25:15
URL: http://loenn.blogg.se/
Postat av: Elin

Och JAAA, jag tycker absolut att du ska komma upp i vinter. Det är så underbart vackert här. Heelt sjukt. Igår var jag skeptisk (som du kanske förstod på min blogg från igår) med idag känns allt bra :) Har väldigt trevliga arbetskamrater och så.

Men JA :) Kom upp i vinter vettja ;D Puss o kram på dig gummsan :)

2008-12-01 @ 16:28:22
URL: http://loenn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig kväll! :)

2008-12-01 @ 16:31:44
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0